Neue Poirots - Interview mit D. Suchet!
Neue Poirots - Interview mit D. Suchet!
Produktionsstart Oktober 2007 und März 2008 für 4 neue Poirots!
http://www.thenews.co.uk/entertainment? ... ID=2720105
Published Date: 20 April 2007
Now, though, his Poirot days are numbered.
He explains: 'We hope to do two at the beginning of October and two at the end of March, and after that I have only eight more to do and that's it. I won't do any that aren't written by Agatha Christie.'
Asked whether he likes Poirot, David says: 'Yes, I think he's a fascinating little man - although he can be a bit of a pain in the butt!
'He has grown darker over the years. The early adaptations made him a bit of a joke and I've been keen to get back to what Agatha Christie made him - a more complex human being.
'It makes him a very interesting and lonely person who really should have got married - that's all in Christie.'
http://www.thenews.co.uk/entertainment? ... ID=2720105
Published Date: 20 April 2007
Now, though, his Poirot days are numbered.
He explains: 'We hope to do two at the beginning of October and two at the end of March, and after that I have only eight more to do and that's it. I won't do any that aren't written by Agatha Christie.'
Asked whether he likes Poirot, David says: 'Yes, I think he's a fascinating little man - although he can be a bit of a pain in the butt!
'He has grown darker over the years. The early adaptations made him a bit of a joke and I've been keen to get back to what Agatha Christie made him - a more complex human being.
'It makes him a very interesting and lonely person who really should have got married - that's all in Christie.'
- Sephiroth90
- Mega-Schreiber
Wie ich von einem Insider, der mit Agatha Christie Ldt. zusammenarbeitet, erfahren haben, ist es noch nicht sicher, ob die Filme gedreht werden. Ich werde dem nachgehen.
Christian Kirsch (Administrator)
- Sephiroth90
- Mega-Schreiber
Meine "Quelle" sagt: "There are no definite titles for this year yet but the likely ones are Mrs. McGinty's Dead, Hallowe'en Party, Elephants Can Remember and Appointment with Death. The series is continuing but no contracts have yet been signed."
Das hört sich doch eigentlich ganz gut an ...
Das hört sich doch eigentlich ganz gut an ...
Christian Kirsch (Administrator)
- Sephiroth90
- Mega-Schreiber
Was für gute Nachrichten...Lauter neue Poirots: ein neuer Doppelgänger (Martin Gaisford)...die 3. Poirot-DVD-Staffel auf Deutsch im August und dann noch Japp's gute Meldung, dass es weiter geht mit den Filmen !!! Hoffentlich ist auch Ms. Lemon mal wieder dabei?!
- Sephiroth90
- Mega-Schreiber
Er heisst Martin Gaisford, sieht Suchet ziemlich ähnlich...hier der Link zu seiner HP:
http://www.poirotlookalike.com/index.shtml
Mein Avatar..das ist er mit Ana Kournikova im Orient Express, wo er öfter Auftritte hat.
http://www.poirotlookalike.com/index.shtml
Mein Avatar..das ist er mit Ana Kournikova im Orient Express, wo er öfter Auftritte hat.
- Sephiroth90
- Mega-Schreiber
Das weiss ich leider nicht, Sephiroth
Ich besitze diese Kollektion leider nicht...Du? Ich finde, er sieht perfekt aus wie Poirot und ähnelt Suchet enorm, nur sein Kopf ist weniger rund.
Bei Frauen scheint er den besseren Stich zu machen
Ich besitze diese Kollektion leider nicht...Du? Ich finde, er sieht perfekt aus wie Poirot und ähnelt Suchet enorm, nur sein Kopf ist weniger rund.
Bei Frauen scheint er den besseren Stich zu machen

- Sephiroth90
- Mega-Schreiber